VYPEROU TI DUŠI

Tyhle fotky nejsou poctivé. To přiznávám hned. Mělo to být veselé album, protože secese je veselá. Secese je oslava života, barev, květů a plodů a růstu. A areál psychiatrické léčebny v Kroměříži (původně Zemský léčebný ústav císaře Františka Josefa I.), který navrhl Hubert Gessner, je od roku 1909 jedna z nejlepších secesních realizací u nás. Obrovská paráda! Skvost. Unikát. A já jsem opravdu minulý týden chtěl nafotit veselou kolekci, krásně secesní. A dokonce jsem si celou dobu myslel, že se mi to daří. Jenže nakonec mi z toho vylezlo tohle. Takže se omlouvám.

Zanechat Odpověď

