NĚKTERÉ DNY

 

Právě mi přivezli fotoknihu

Za možnost vyrobit se tenhle jednokusový prototyp jsem slíbil recenzi. Tady je:
1) Padesátistránkovou knížku jsem přes web poslal do výroby v úterý před půlnocí. Dnes ve čtvrt na osm ráno mi volal kurýr, že ji za hodinu přiveze. A přivezl. V pořádku, zabalenou, nepoškozenou.
2) Test tisku černobílých fotografií dopadl, alespoň podle mého soudu, velmi dobře. Nejvíc jsem byl zvědavý na fotku „šedivá ranní mlha nad podzimním sídlištěm“; tam se při nekvalitním tisku jemné šedivé tóny ztrácí. Tady se povedly.
3) Kde má být na fotkách černá, tam je černá.
4) Výroba/sazba byla jednoduchá. Odmítl jsem všechny nabízené šablony, využil jen čisté prázdné stránky a fotky tam jednoduše poskládal.
5) Stránky fotoknihy jsou tuhé, jak to u tohoto produktu bývá. Kniha vzniká tak, že se fotografie lepí zadními stranami k sobě.
6) V knížce je několik chyb, které jsem ale vyrobil já, protože jsem nepozorný lajdák. Na některých stránkách jsem špatně odhadl rezervu pro ořez (u fotek na plný rozměr stránky), dvakrát jsem nechal u spodního okraje asi dvoumilimetrový bílý kraj.
7) Za to, co jsem vyrobil, se nestydím a děkuji ‪#‎saaldigital‬, že jsem si to mohl vyzkoušet. Stálo to za to.

Zanechat Odpověď

