MŇÁGA & já

Dostal jsem od #saaldigital možnost nechat si zdarma vyrobit fotoknihu. Dopadlo to výborně!

Rok prožitý na cestách se skupinou Mňága a žďorp jsem během jednoho večera proměnil na 48 stránek zaplněných černobílými fotografiemi. Přes internet jsem někdy před půlnocí odeslal, druhý den ráno přišlo potvrzení objednávky a další den zpráva, že kniha je vyrobená.

Tisk se povedl, všechno dopadlo tak, jak jsem viděl v náhledech v počítači. A z podařené knížky bych se radoval stejně, i kdyby to nebyl pokus zadarmo.

mnaga

2 thoughts on “MŇÁGA & já

  1. Sarka 7.2.2017 / 13.06

    Pane Machacek, ja ty vase obrazky a vase texty k tomu miluju!!
    Diky Sarka

Zanechat Odpověď

